шланги охолодження

HYDROPAPA

(044) 501-59-29

(067) 507-22-40

(067) 465-01-71

(095) 538-21-71

(063) 649-98-13

Email:   hydropapa@ukr.net

 

   РЕМОНТ ШЛАНГІВ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ ОЛИВИ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ

   Виробляємо ремонт шлангів системи охолодження оливи в двигуні, автоматичній коробці передач (АКП) автомобілів імпортного виробництва. (AUDI, BMW, CHEVROLET, FORD, HONDA, HYNDAI, MAZDA, MERSEDES, OPEL, MITSUBISHI, NISAN, TOYOTA, VOLKSWAGEN,...)


   Якщо на Вашому авто потік шланг системи охолодження оливи – у Вас є три можливості вирішення цього питання:
1. Купити новий шланг. Це варіант найідеальніший, але й найдорожчий. Якщо машина рідкісна або випускалася, наприклад, для азіатського ринку - будьте готові до того, що шланг, з незрозумілих причин, може не підійти.
2. Купити шланг із розібраної машини. При цьому необхідно усвідомлювати, що шланг - це витратний матеріал і його ресурс обмежений. У середньому це 5 – 10 років або близько 100 тисяч кілометрів пробігу. Ресурс шланга може бути більшим або меншим. І на вигляд неможливо визначити, коли він потече.
3. Ремонт шланга. Це наша головна спеціалізація. Тут ми досягли блискучих результатів. Саме на ремонті шланга я хочу зупинитися, докладніше описавши цей процес.


   Ремонт проводиться шляхом заміни рукава (шланга). Трубки та фітинги залишаються штатними.
   Зміни конфігурацій трубок та подовження шланга можливі в розумних межах.


   Для того, щоб ремонт шланга увінчався успіхом, необхідно дотримуватися наступних рекомендацій:
   1. Провести демонтаж шланга власними силами або на СТО.
   2. При демонтажі шланга необхідно зберегти геометрію шланга (розворот трубок), т.к. після ремонту розгорнути трубки буде неможливо.
   3. Шланги приймаються в роботу у чистому вигляді.


   Хочу зупинитись на такому прикладі:
   Клієнт вирішив поміняти радіатор, а також старі шланги та трубопроводи.


   Нижче наведені шланги системи охолодження до переробки та після:
Шланг системи охолодження двигуна Клієнт придбав новий радіатор охолодження, приєднувальні різьби якого відрізнялися від різьб старого радіатора.
Старі трубопроводи підтікали і за конфігурацією не підходили до нового радіатора.
Шланг системи охолодження двигуна Виготовлено нові шланги.
Для спрощення монтажу та можливості обертання шлангів щодо трубок конструкцію зробили роз'ємною.
На трубці встановлений різьбовий штуцер, на шлангу - гайка, що обертається. При такому компонуванні можна точніше встановити розворот шланга щодо трубки.
Час ремонту - 4 години (переробки такого плану можуть зайняти до 24 годин).
ВГОРУ